UKK
Yhteystiedot
Käyttäjäsopimus

Usein kysyttyä

Joskus laudan jarru on lukkiutunut tai sovelluksen ja laudan välillä voi olla yhteysvirhe. Lautaa kannattaa yrittää saada liikkeelle pari kertaa. Mikäli lauta ei kuitenkaan käynnisty, hyvitämme epäonnistuneet laudan avaukset automaattisesti JOE lompakkoon parin päivän sisällä.

Ajankohtaiset hintatiedot ovat nähtävillä JOE sovelluksessa klikkaamalla laudan kuvaketta ennen ajoon lähtöä. Hinnoittelumme peruste on kerrottu myös käyttäjäsopimuksessamme, joka jokaisen tulee lukea ja hyväksyä ennen ajoon lähtemistä.

Usein tämän syynä on laudan liian vähäinen akkuvaraus tai yhteysvirhe. Jäljellä olevat ajokilometrit on nähtävillä JOE sovelluksessa ennen laudan käyttöönottoa kun klikkaa laudan kuvaketta. Kilometrit ovat vain arvio, todelliseen kulutukseen vaikuttaa mm. nopeus, maaston mäkisyys ja kuljettajan paino.

Mikäli akun varaus päättyi punaiselle alueelle, siitä tulee ilmoittaa välittömästi meidän tukeen support@joescooter.fi. Ilmoituksessa tarvitsemme tietää laudan koodin, JOE sovelluksessa käyttämänne sähköpostiosoite ja tarkka kuvaus laudan sijainnista. Lautaa ei tarvitse lähteä tällaisissa tapauksissa kuljettamaan sallitulle alueelle.

Usein tämän syynä on laudan liian vähäinen akkuvaraus tai yhteysvirhe. Jäljellä olevat ajokilometrit on nähtävillä JOE sovelluksessa ennen laudan käyttöönottoa kun klikkaa laudan kuvaketta. Kilometrit ovat vain arvio, todelliseen kulutukseen vaikuttaa mm. nopeus, maaston mäkisyys ja kuljettajan paino.

Mikäli akun varaus päättyi punaiselle alueelle, siitä tulee ilmoittaa välittömästi meidän tukeen support@joescooter.fi. Ilmoituksessa tarvitsemme tietää laudan koodin, JOE sovelluksessa käyttämänne sähköpostiosoite ja tarkka kuvaus laudan sijainnista. Lautaa ei tarvitse lähteä tällaisissa tapauksissa kuljettamaan sallitulle alueelle.

Lauta tulee testata ennen ajoon lähtöä (jarrut ja kaasu) eikä viallisella laudalla tule lähteä liikkeelle. Kaikki mahdolliset viat tulee ilmoittaa välittömästi meille support@joescooter.fi tai kirjoittaa vian kuvaus mobiilisovelluksen arviointikohtaan. Näin voimme pikimmiten huolehtia laudan huoltoon. Ilmoituksen yhteydessä tulee ilmoittaa laudan koodi sekä vika kannattaa kuvata viestissä mahdollisimman tarkasti.

Kyseiselle alueelle ei saisi pysäköidä lautoja, vaikka sovellus antaa sille mahdollisuuden siellä. Mikäli pysäköinnistä tuolle alueelle koituu yrityksellemme lisäkustannuksia, meillä on käyttöehtojemme mukaan oikeus sakottaa siitä käyttäjää. Nämä käsittelemme aina tapauskohtaisesti. Harmaalla alueella ajaminen on sallittua.

Ajo päätetään sovelluksen kautta ”lopeta ajo” ja ottamalla kuva laudasta. Lopetuskuva tulee ottaa laudan sivuprofiilista, jossa lauta näkyy kokonaan. Lauta tulee pysäköidä turvallisesti, huomioiden myös muut kevyenliikenteen käyttäjät.

Joskus lopetus voi epäonnistua esim. yhteysvirheen vuoksi. Tällöin kannattaa laittaa välittömästi viestiä support@joescooter.fi ja kertoa laudan koodi, sijainti (osoite ja kaupunki) sekä ajon lopetusaika.

Yhteydessä voi olla joskus viivettä, jolloin GPS voi seurata lautaa hieman viiveellä. Tällöin kannattaa yrittää pysäköintiä hetken päästä uudelleen tai laittaa tukeemme viestiä.

Joskus lopetus voi epäonnistua esim. yhteysvirheen vuoksi. Tällöin kannattaa laittaa välittömästi viestiä support@joescooter.fi ja kertoa laudan koodi, sijainti (osoite ja kaupunki) sekä ajon lopetusaika.

Mikäli olette saaneet lopetettua ajonne onnistuneesti ja lauta jää sen jälkeen päälle, teille ei siitä koidu lisäkustannuksia. Tämä voi johtua yhteysvirheestä joko sovelluksessa tai meidän järjestelmissä. Pyydämme ilmoittamaan tästä meille support@joescooter.fi.

Yhdellä Joe-tilillä voitte ottaa käyttöön yhteensä neljä lautaa samanaikaisesti. Ohje monen laudan aktivoimiseen samalla kerralla: Kun olette aloittaneet ajon yhdellä laudalla, ruudun vasempaan alareunaan ilmestyy pieni “+AJO/ +RIDE” painike, jota painamalla voitte aloittaa uuden ajon toisella laudalla.

Mikäli teillä on aikeena vuokrata ajoneuvoa ale 18 vuotiaalle, tulee teidän huomioida käyttäjäehdoistamme kohta ”sinun vastuusi ja edellytykset”.

Palvelemme asiakkaitamme parhaiten sähköpostitse osoitteessa support@joescooter.fi. Pyrimme vastaamaan viestiinne vuorokauden aikana.

Meihin voi olla yhteydessä myös Facebookin ”Joe Scooter” tai Instagramin kautta ”@ridejoescooter”.

Käyttäjätilin ja maksukortin saa poistettua järjestelmästämme olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Palvelemme asiakkaitamme parhaiten sähköpostitse osoitteessa support@joescooter.fi.

Jos olet alle 18-vuotias, sinulla täytyy olla vanhemman suostumus, jotta voit käyttää Joe sähköpotkulautaa.

Vanhempi, mikäli annat alaikäisen käyttää Ajoneuvoa, esimerkiksi ottamalla Ajoneuvon käyttöön oman käyttäjätilisi kautta tai lisäämällä maksutavan alaikäisen henkilön käyttäjätiliin, olet vastuussa kaikesta ja kaikista väärinkäytöksistä.

Yhteystiedot

Telitie 1b
80100 Joensuu
support@joescooter.fi

KÄYTTÄJÄSOPIMUS
TIETOSUOJASELOSTE